MITEN LAIHTUA PIENELLÄ BUDJETILLA!

Ruokakaupoissa hinnat nousevat pilviin. Niin kuin ostoskorin täyttäminen terveellisimmillä vaihtoehdoilla ei olisi ollut jo tarpeeksi kallista. Pikaruoka on yleensä huomattavasti halvempaa. Olemme tutkineet, miten laihtua, ylittämättä budjettia.

Alta löydät 9 vinkkiä, joiden avulla voit pudottaa painoa ja pitää lompakon nyörit tiukalla.

1. Treenaamisen ei tarvitse maksaa omaisuuksia. Skippaa kallein kuntosalijäsenyys, ellet ehdi käyttämään sitä koko rahan edestä. Halvempia vaihtoehtoja löytyy paljon, esimerkiksi YouTubesta. Sieltä löydät kohdennettuja treenivideoita käsille, jaloille, vatsalle ja koko vartalolle.

Tai etsi ilmaisia treenisovelluksia kännykälläsi.

2. Suunnittele ateriat etukäteen. Voit säästää paljon suunnittelemalla ateriasi etukäteen. Tee suunnitelmasta yksinkertainen. Etsi suosikkikeittokirjasi ja tee ateriasuunnitelma. Mitä sinulta löytyy jo pakastimesta ja millaisia ylijäämiä jääkaapissa on? Käytä aineksia mitä sinulla on käsillä. Mitä jos keittäisit kotitekoisen kasviskeiton, jos jääkaapissasi lojuu jo hieman pehmenneitä vihanneksia?

Voi olla hyvä idea käyttää muistiinpanoja seurataksesi viikon aterioita. Merkitse ylös suosikkiruokasi, jotta voit valmistaa niitä uudelleen.

3. Hanki ravintolisä ruokahalun vähentämiseksi. Ruokahalua vähentävän ravintolisän syöminen voi olla tehokas tapa säästää rahaa ja tietenkin kaloreita. MetaBurn sisältää wakamea, joka voi edistää rasva-aineenvaihduntaa ja vähentää ruokahalua. Juuri nyt pääset kokeilemaan MetaBurnia 50 % alennuksella kahden kuukauden ajan. Säästät 19,75 euroa! Skrollaa sivu alas hyödyntääksesi tarjouksen.

4. Valmista ruokasi itse. Jos valmistat ruoan itse, voit pitää silmällä ainesosia ja annosten kokoa. Kypsennä ruoka esimerkiksi air fryerissä eli ilmafriteerauskeittimessä – säästyt siten turhalta rasvalta aterian valmistuksessa. Air fryerit ovat samanlaisia kuin rasvakeitin, mutta ilman öljyä. Silloin lopputulos on yleensä rapea ja herkullinen. Täydellinen terveellisiin illallisiin!

5. Muista vedenjuonti. Jätä limsat pois, sillä ne antavat sinulle vain tyhjiä kaloreita. Hanavesi on ilmaista ja parempi terveydelle. Osta juomapullo, jonka voit täyttää uudelleen päivän aikana. Voit myös ladata ilmaisen sovelluksen ja seurata kuinka paljon juot vettä päivittäin.

6. Osta fiksummin! Valitse kausituotteita – näin saat parhaan vastineen rahalle hedelmien ja vihannesten suhteen. Tarkista myymälöiden erikoistarjoukset löytääksesi parhaat tarjoukset. Osta halpoja tuotteita kalleimpien merkkien sijaan – niissä on yleensä sama laatu ja ravintoaineet ja ne maistuvat yleensä yhtä hyviltä.

Osta suurempia määriä, jotta saat enemmän vastinetta rahoillesi – ja vältä heräteostoksia.

Jos sinulla on ylimääräistä aikaa – miksi et lataisi ResQ -sovellusta ostaaksesi halpaa, vielä tuoretta ruokaa?

Lataa ruokakauppojen omat mobiilisovellukset. Siten saat tarjoukset kaikista ruokakauppaketjuista suoraan puhelimeesi.

7. Ota oma lounas mukaan. Tee ekstra-annos illallisen yhteydessä ja ota ylimääräinen annos mukaasi seuraavan päivän lounaaksi. Näin et lankea pikaruokaan. Se helpottaa myös terveellisempää syömistä – samalla säästät rahaa.

8. Syö enemmän proteiinia. Proteiinit ovat kaiken a ja o, kun haluat laihtua, koska ne antavat sinulle kylläisyyden tunteen ja voivat estää ylensyöntiä. Valitse halpoja proteiinilähteitä, kuten munia, papuja ja (pakastettua) kanaa. Nämä ovat sekä terveellisiä että helppoja valmistaa.

9. Tekeekö sinun usein mieli jotain pientä hyvää? Makeisista ja välipaloista luopuminen voi säästää paljon, mutta se voi olla helpommin sanottu kuin tehty. Yksi tapa hillitä makeanhimoasi on syödä kaksi kapselia MetaBurnia päivittäin. Siitä saat kromia – joka voi auttaa ylläpitämään normaalia verensokeritasoa, mikä taas voi vaikuttaa makeanhimoon. Juuri nyt saat MetaBurnin puoleen hintaan 60 päivän ajaksi.

KROMI ON AVAIN

Metaburnista on tullut myydyin ravintolisä painonhallintaan. Metaburnilla annat keholle 350 mg Camellia sinensistä, joka voi auttaa painonhallinnassa, rasvanpoltossa ja ruokahalun vähentämisessä, sekä 50 mg chiliä ja 200 mg wakame-uutetta. Wakame voi edistää rasva-aineenvaihduntaa ja vähentää ruokahalua. Kromi auttaa ylläpitämään normaalia verensokeritasoa, millä voi olla vaikutusta makeanhimoon.

Vakaa verensokeritaso voi helpottaa makeanhimoa ja painonhallintaa. Kokeile Metaburnia nyt kaksi kuukautta.

metaburn boks

KOKEILE METABURNIA 60 PÄIVÄÄ

50% ALENNUKSELLA – VAIN 19,75

Kirjoita puhelinnumerosi

Sinut ohjataan tilauslomakkeeseen, joka on esitäytetty puhelinnumeroosi liittyvillä tiedoilla. Et tilaa vielä mitään.